Brev:
Kikærter til baby
7. juli 2023
Alder:
6 mdr.
Kikærter til baby
Hej Helen
Vores dreng er nu blevet 6 måneder, og vi er så småt igang med maden, hvilket jeg syntes egentlig går rigtig fint.
Jeg er dog blevet i tvivl om, om han må få kikærter? Jeg synes, jeg kan læse forskellige ting på nettet og umiddelbart må han gerne få forskellige bælgfrugter fra 6 måneder, men nogen steder står der, at han først må få kikærter i 8-10 måneders alderen og andre steder, at han bør vente helt med kikærter til efter 1 års alderen? Så hvad skal jeg gå ud fra??!
Håber du kan hjælpe,
Tak,
Annette